SEKS MARKETİ

Erotik Ürünler Sex Shop

Cinsel Ürün Sipariş ve Bilgi İçin İletişime Geçin:
🕻 Telefon Canlı Destek: 0552 853 68 90
✆ Whatsapp Canlı Destek: 0554 199 65 29
🕊 Twitter Canlı Destek : @harikamoda
www.ErotikUrunler.com 2004 Yılından Beri Cinsel Sağlık Ürünleri ve Seks Fantezileri Aletleri Satan Erotik Shop Mağazasıdır.

Kadınlarda Prezervatif Nasıl Takılır? - Mahmure

Kadınlarda Prezervatif Nasıl Takılır? - Mahmure: Kadınlarda Prezervatif Nasıl Takılır?
Yazdır
A
Yazı Tipi

"Prezervatif denildiğinde aklımıza genelde erkek prezervatifi gelse de kadınlar için prezervatif de kullanılabilir. Kadın prezervatifi nasıl kullanılır? Kadın prezervatifinin erkek prezervatifinden farkı nedir?"
Hem doğum kontrolü hem de cinsel yolla bulaşan hastalıklara karşı en etkili yöntemlerden olan prezervatif sadece erkekler için üretilmemektedir. Kadın prezervatifleri de oldukça geniş bir kullanıma sahiptir. Kadın prezervatifi bazı açılardan erkek prezervatifinden daha avantajlıdır.

Kadın Prezervatifi Nedir?

Vajinanın içine yerleştirilen ince kauçuk bir kılıf olan kadın prezervatifi 9-17 cm uzunluğa sahiptir. Genelde kendisi kayganlaştırıcı yapıdadır. İhtiyaç halinde ek kayganlaştırıcı da kullanılabilir ancak yağ bazlı olanlar prezervatife zarar verebileceğinden su bazlı kayganlaştırıcı tercih edilmesi önerilir.


Kadınlarda Prezervatif Nasıl Takılır?

Prezervatifi takmak için doktor desteğine ihtiyaç yoktur. Kadınlar cinsel birleşme öncesinde ürün üzerindeki talimatlara uyarak prezervatifi kendileri takabilir.

Kadın prezervatifi vajinanın içinden başlayarak yerleştirilir. Cinsel ilişki bitmeden çıkarılmaz.



Tak





erken boşalıyorum ne yapabilirim uzmantv erken boşalıyorum ne yapabilirim video erken boşalıyorum ne yapmalıyım erken boşalıyorum neden erken boşalıyorum tedavi erken boşalıyorum tedavisi erken boşalıyorum tedavisi nedir erken boşalıyorum çözüm erken boşanma erken boşanma nedenleri erken boşlma erken neden boşalıyorum erken orgazmın nedenleri erkeğin erken boşalması eros krem eros sprey gec bosal gecikdirici gecikdirici sprey geciktici geciktici sprey geciktirci geciktirci sprey geciktiri geciktiri hap geciktiri haplar geciktiri krem geciktiri sprey geciktiri sprey nasıl kullanılır geciktiricilerin yan etkileri geciktiricili geciktiricili krem geciktiricili sprey geciktiricinin etkileri geciktiricinin yan etkileri geciktiricinin zararları geciktiricisprey geciktirme geciktirme hapı geciktirme spreyi geciktirme yolları geciktirme yöntemleri geciktrici geciktrici sprey geç boşalmanın yolları herbal vivid herbal vivid sprey hot xxl krem ilişkide erken boşalıyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

23.5 cm Büyük Boy 4.2 cm Çap Çok Kalın Gerçekçi İçi Kıkırdaklı Penis - Vibrasyonlu Testisli Vantuzlu Realistik Dildo C-CH7802

  23.5 cm Büyük Boy 4.2 cm Çap Çok Kalın Gerçekçi İçi Kıkırdaklı Penis - Vibrasyonlu Testisli Vantuzlu Realistik Dildo C-CH7802 Bu gerçekçi ...